Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Po przesłaniu mailem formularzu reklamacji - maksymalnie w ciągu 14 dni zostaną Państwo poinformowani o decyzji.

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. 

Proszę nie wysyłać reklamowanych towarów ze względu na ich delikatność.

W przypadku pozytywnej reklamacji - sami odbierzemy towar, wymienimy lub naprawimy.

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Łukasz Ochwat Alfaram

Łaski 201, 38-200 Jasło

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Produkt powinien być odpowiednio zapakowany i odesłany na adres podany do zwrotu. Za prawidłowe zapakowanie produktu odpowiada kupujący. Za uszkodzenia w transporcie nie odpowiadamy. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Zwrot należności nastapi w przeciągu 14dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez nas towaru.  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl